Ølvott

Jeg tenkte jeg skulle vise frem ølvotten jeg har laget. Jeg hadde egentlig tenkt til å holde meg unna disse, siden jeg trodde de var gørrkjedelige å strikke. Der tok jeg feil, gitt! Riktignok ikke veldig givende strikk, men helt grei tv-strikk, og nålefiltingen var jo kjempemorsom!

IMG_2652

Oppskriften kommer fra bloggen til hobbyugla, her. Jeg brukte garnet cortina som jeg rasket med meg på coop og strikket det på pinne 6. Jeg er veldig fornøyd med resultatet, men neste gang skal jeg være litt mer forsiktig med tovingen, 60 grader ble visst litt i overkant…

Legg igjen en kommentar

