Votter på vei

Syrommet har vært brukt flittig den siste uka, men jeg holder på på samme måte som når jeg strikker. Jeg bare starter på nye ting! Jeg har ganske mange nesten-ferdige søm-prosjekter som bare mangler knapp, dekorasjon eller en liten oppspretting før jeg syr videre. Desverre mistet jeg sprettekniven på gulvet og fant den aldri igjen, så de prosjektene blir nok liggende en stund😛

Skjermbilde 2014-12-05 kl. 10.31.45 PM

Noe har jeg likevel å vise frem. Riktignok ikke ferdig det heller, men jeg syntes de er søte allerede! Dette skal nemlig bli votter! Hele 7 par lilla og et par grå er under produksjon, og jeg har svart ullstoff liggende for å sy av det også! Alle aplikasjonene er ferdige, så da mangler jeg bare sammensyingen, i tillegg til at jeg skal fore disse med fleece.

Skjermbilde 2014-12-05 kl. 10.31.34 PM

Her er nærbilde av to av motivene, men det er ingen motiver som er like (bortsett fra det på den andre votten😉 ). Og vet dere hva? Nå ble jeg faktisk så motiver at jeg starter liksågreit med en gang!

Hva gjør dere andre i helgen?

Legg igjen en kommentar

