Syrom

I dag har jeg brukt dagen på å rydde det tidligere rotrommet. Vi har et ganske stort soverom «til overs» som jeg lenge har tenkt på å gjøre om til et hobbymekka. I dag har jeg endelig gjort det! Rommet fungerer i tillegg som litt bod i tillegg til at vi har klesskapene der, men med den størrelsen gjør det ingen ting!

IMG_0471.JPG

Legg merke til at stoffhyllen er banankasser. Noe fornøyd med den ideen siden jeg ikke hadde lyst å investere i møbler.

IMG_0472.JPG

Glidelåsene har fått plass på en kleshenger på veggen ovenfor sømbysten

IMG_0474.JPG

Disse kjekke oppbevaringsboksen skal etterhvert komme opp på veggen over skrivebordet. Må bare få lånt en sånn skrumaskindings….

IMG_0473.JPG

Nå er det kveld og god natt her, men gjett om jeg skal sy og kose meg i morgen!

2 thoughts on “Syrom

  1. Så utrolig heldig du er som har plass til et så flott syrom. Kjempe kjekt å ha et rom å gå til på den måten slik at man slipper å rydde opp hver gang. Blir mye rot av sying har jeg funnet ut. Kjempe smart med banankasser til hyller. Ja, for gjenbruk og miljøvennlige løsninger.

    Lik

  2. Tilbaketråkk: Fleecekjoler |

Legg igjen en kommentar

