Jeg har sydd en jakke!

Endelig har jeg fått sydd denne jakken! Jeg har siklet på den en stund, men har måtte vente på pakke fra Stoff & Stil før jeg gikk i gang. Pakken kom på onsdag, i går laget jeg meg syrom og i dag har jeg testet ut både nye stoffer og nytt syrom! Syrommet er jeg i grunnen veldig fornøyd med, men hvem ville vel ikke vært fornøyd med et eget syrom?

Jakken er jeg også veldig fornøyd med. Den er sydd i ullfilta til S&S og foret med et fast bomulsstoff.

Skjermbilde 2014-11-29 kl. 8.22.58 PM

Det eneste jeg angrer på er at jeg har sydd den i størrelse 4-5 år, og at den dermed ble for liten til meg selv. Jeg mistenker at jeg blir å sy meg en ny ytterjakke i nermeste fremtid. Tenke seg til at jeg faktisk er flink nok til å lage noe så fint som denne?!😀

2014-11-29 20.01.42

Det eneste som mangler på denne er knapper og knappehull. Jeg må leke litt med knappehullsfunksjonen på symaskinen min før jeg tør og ferdigstille denne. Forhåpentligvis blir jeg tøff nok i løpet av morgendagen, jeg har jo gjort det før med stort hell…

Bildene var kanskje heller ikke de beste, men det kommer nok flere av denne når den er helt ferdig. Med litt flaks så klarer jeg kanskje og time fotoshooten til omentrent samme minuttet som vi har dagslys?

2 thoughts on “Jeg har sydd en jakke!

Legg igjen en kommentar

