Legohjerter

Denne helgen har jeg fått laget noen legohjerte-smykker. Det første smykket beholdt jeg selv og brukte på jobb på lørdag. Det morsomme er at jeg fikk kjempemange kommentarer på det, og det er jo alltid koselig når folk liker det jeg lager.

Skjermbilde 2014-08-24 kl. 5.22.15 PM

Jeg har foreløpig bare laget smykket i tre farger, og disse ligger i butikken min, men jeg tror nok det kommer flere etterhvert. Dersom du ønsker en annen farge en disse er det bare å ta kontakt!🙂

DSC_0025

 

 

One thought on “Legohjerter

Legg igjen en kommentar

