Bunadsløyfer til 17. mai

Jeg elsker bunaden min! Den har riktignok vært altfor stor de siste årene, men i år blir den lagt inn. En av de tingene som er så kjekt med bunad er at hele antrekket er fastlagt. Jeg må ikke ta noen valg selv! For normalt går det ganske greit å velge klær, problemet er sko, smykker, øredobber og veske. Det slipper jeg med bunaden! Det eneste jeg aldri klarer å bestemme meg for er hva jeg skal gjøre med håret… Vel, i år er det ganske greit! Jeg har nemlig laget meg hårsløyfe som matcher bunaden! Jeg laget også et par ekstra for salg og delte på facebooksiden min i går ettermiddag. Og det tok helt av! Jeg har fått masse nye likere, kommentarer og delinger og nå nærmer jeg med 500 fans på fb! Denne helgen er rett og slett morsommere en Tusenfryd! Og det selv om de har sukkerspinn og jeg har bare Kiwi her😀

2014-04-26 15.49.10 Jeg har laget 2 størrelser, den jeg har i håret over er den største, mens den minste vises nedenfor. Bildene er ikke de beste jeg har tatt, men de viser produktet og jeg har rett og slett ikke hatt tid til å ha en skikkelig photoshoot. 2014-04-26 15.50.33

Sløyfene kan bestilles på min ved å sende melding på facebook, på epla-butikken min eller ved å sende en mail til e.bjornaa@gmail.com. Prisen er 110,- for de store og 60,- for de små. Akkurat nå har jeg ikke ferdige, men jeg skal klare å få ferdig alle bestillingene til 5. mai, slik at alle får dem i god tis før 17. mai-feiringen🙂 Og om du ikke vil ha sløyfe, så er det lov å like meg på fb likevel🙂2014-04-27 11.08.50

6 thoughts on “Bunadsløyfer til 17. mai

Legg igjen en kommentar

