Mønstermandag: Dale baby nr. 1804

Denne mandagen har jeg funnet frem et mønster på et sett til baby. Mønsteret er fra Dales babyhefte nr. 18, og nok en gang vet jeg ikke når dette er gitt ut, men sidene er glosset og fargene er klare så det er vel neppe så veldig gammelt. Her er mønster på både jakke, bukse, genser, skjerf, lue, votter og sokker  og størrelsene går opp til 18 mnd. Denne gangen er det ganske lett å finne garn, for orginalen er strikket med Dale Babyull og det finnes jo fortsatt i butikkene🙂 Du kan sikkert bruke annet babyull også🙂

2014-03-10 15.17.132014-03-10 15.17.412014-03-10 15.17.55

4 thoughts on “Mønstermandag: Dale baby nr. 1804

  1. Det var et herlig sett! Jeg har også irritert meg mang en gang hvorfor det ikke er dato i strikkemønster heftene… ha en fortsatt fin uke hos deg og tusen takk for hyggelig kommentar hos meg!

    Lik

Legg igjen en kommentar

