Duskeselfie

Finingen: «Hva holder du på med?»
Jeg: «Jeg tar selfie av dusken min!»

En helt normal samtale i heimen, og det verste og beste av alt er at finingen ikke reagerer på slike merkelig utsagn fra meg lenger! Han skjønte jo selvsagt at «dusken» refererte til lua med dusk som jeg har vist han sytten ganger det siste døgnet. Etter å ha fullført fanagenser-tunika-saken min, trengte jeg et raskt prosjekt, og da var jo dette perfekt. Med pinne 10mm og mor aase ull/akryl så tok denne prosjektet meg bare to timer.

2014-03-05 16.25.46Siden finingen er ute en tur ble det selfies i dag. Jeg er heldigvis så heldig at jeg er velsignet med vinduer slik at jeg slipper å gå på badet for å få ordentlig lys *småmobbe diverse profilbilder med fliser i bakgrunnen*

2014-03-05 16.26.112014-03-05 16.27.22Og som den fjortisen jeg er så kan jeg jo ikke bare smile å se prøve å se okei ut når jeg knipser i vei med iPhonen…

4 thoughts on “Duskeselfie

  1. Hahaha fantastisk. Digger samtalen med deg og samboeren og ikke minst bildene. Spesielt det nederste. Du er bare rå. Fargen på lua var helt fantastisk. Kjekt med slike kjappe prosjekter.

    Lik

  2. Tilbaketråkk: Strikkekavalkade |

Legg igjen en kommentar

