Rundpinnemapper

Jeg har brukt helgen på å sy!

Tirsdag kveld sydde jeg 6 rundpinnemapper. Jeg hadde egentlig ikke plan om masseproduksjon, men jeg sydde en til meg selv på ettermiddagen, også var det så moro at før jeg tok kveld så hadde jeg sydd fem til! På onsdag la jeg skrytebilde på facebook, med beskjed om at noen av mappene kommer for salg og allerede på torsdag fikk jeg en bestilling på 15 stykker! Det var moro det!

DSC_0203.NEF

Når jeg først skulle sy 15 mapper, så tenkte jeg så som så at da syr jeg like gjerne 20. Jeg hadde så vidt tenkt tanken før jeg lå på alle fire på gulvet og tegnet rundinger som en annen gærning. Finingen trodde jeg hadde tilta ape kanari, og når jeg kom løpende med saksa var det vel like før han flyktet. Jeg tegnet og klippet og tegnet og klippet om og om igjen hele fredagskvelden, og på lørdag kunne jeg endelig begynne å sy! Kunden hadde sagt at hun likte denne mappen spesielt:

DSC_0235.NEFHeldigvis klarte jeg å få en mappe til ut av den lille stoffbiten jeg hadde igjen! Jeg syntes det stoffet her er rålekkert, og hadde jeg hatt nok så skulle jeg ha sydd meg kjøkkengardiner av det! Alle mappene er foret, de fleste med hvitt, men noen få utvalgte har fått blomsterfor eller for i samme stoffet som yttersiden. Jeg tenker det blir litt mye om jeg skal legge ut enkeltbilder av 26 mapper i et blogginnlegg, men om du vil kan du se resten av mappene her. Om du ønsker å kjøpe en mappe så kan du enten legge igjen et vink på facebook, sende meg en meldig der, sende meg en mail: e.bjornaa@gmail.com eller kjøpe en i epla-butikken min. Akkurat nå ligger det bare 3 mapper på epla, men det kommer flere i løpet av dagene fremover🙂

DSC_0215DSC_0216

6 thoughts on “Rundpinnemapper

  1. Eg er verkeleg imponert over produktiviteten din! Flotte mapper, slike er praktiske. Eg har ei til alle rundpinnane eg aldri brukar, så eg burde kanskje surre meg til å sy ei til dei eg faktisk brukar også..

    Lik

  2. For en imponerende produksjon. Du er virkelig god på å sy. Nyttårsforsettet mitt var å bli flinkere med symaskinene, men jeg har en lang vei å gå ser jeg. Kjempe flotte mapper og veldig fint håndverk.

    Lik

Legg igjen en kommentar

