Votter

Det har kanskje ikke kommet så godt frem her på bloggen, men i det siste har jeg faktisk sydd en del! Jeg har også heklet og strikket og klippet og limet. Det jeg derimot ikke har gjort er å blogge alt! Jeg mangler en fin plass og ta bilder og dagslyset er begrenset, selv om det begynner å bli bedre. Og det er jo trossalt ikke så kult med handarbeidsblogger uten bilder? Så da får det heller være at ting tar litt tid av og til.

1623332_774606512567095_1902603134_n

Disse vottene har jeg sydd av 100% ull. De er foret med deilig, myk fleece og er sydd i damestørrelse. Paret med den blå ugla er allerede solgt, mens de tre andre parene endelig har kommet ut i eplabutikken min. Jeg er veldig overrasket over hvor moro jeg syntes det er å sy for tiden! Det er nesten så det slår strikkinga, men bare nesten. Nå vurderer jeg faktisk om jeg skal ta frem kjolen jeg begynte å sy på i 2010.

DSC_0170.NEFDSC_0158.NEF DSC_0161.NEF

3 thoughts on “Votter

Legg igjen en kommentar

