Marius med rundfelling #2

Da har jeg endelig fått meg min helt egen mariusgenser! Eller, det vil si, jeg har en fra før av, i rødt, som jeg ikke liker i det hele tatt. Når den skulle strikkes hadde jeg egentlig bestemt meg for å ha den i blått, men siden dette var midt i den verste mariusdilla var de fri for orginalfargen, og jeg endte opp med rødt i stedet. Jeg liker jo ikke rødt engang! Og dessuten er den litt for liten.

DSC_0188.NEF

Nå har jeg i tillegg fått meg en blå mariusgenser, og denne er jeg kjempefornøyd med. Den passer meg og den sitter fint. Også var den jo ganske kjapp å strikke i tillegg! Og bare for å gjøre det ekstra morsomt så passer den inn i februarutfordringen til Pinnekroken: nemlig egenluksus❤

DSC_0198.NEF

Denne kom av pinnene på fredagskvelden og for en gangs skyld var jeg rask å få tatt bilder. Jeg dro finingen med meg ut på verandaen allerede på lørdags formiddag for å fotografere, og selv om det er første gangen jeg har lurt han til å ta bilder av strikkingen min, så ble de jo ganske fine! Neste gang skal jeg dra han med ut av leiligheten for å ta bilder, selv om jeg mistenker at han ikke helt skjønne hvorfor han må ta bilde av klærne mine.

DSC_0187.NEF DSC_0196.NEF

10 thoughts on “Marius med rundfelling #2

  1. Den satt veldig fint på deg! Har en her også som synes det er litt snodig å måtte ta bilder av det jeg strikker ute i dagslys. Får også noen snodige blikk fra naboer mens jeg tar bilder, men samma det, det blir bedre bilder i dagslys. De får heller se på meg som litt rar. Han var nå flink til å ta bilder, da.

    Lik

  2. SVAR; Tusen takk for hyggjeleg kommentar på bloggen min🙂

    No skal eg ikkje skryte på meg den største OL-interessa. Det er vel først og fremst mannen i huset som ser på sport, men så lenge eg har strikketøyet innanfor rekkevidde er det i grunn heilt greit for min del🙂

    Eg fall for denne kofta umiddelbart. Litt skeptisk til montering! Trur nok at eg må sikre meg litt hjelp når klippinga nærmar seg. Berre meg og saksa høyrast noko skummelt ut – i allefall første gongen😀

    Ha ein fortsatt fin kveld!

    Lik

Legg igjen en kommentar

