Actionbilder av owlet’en

Denne genseren er slettes ikke nystrikket, og dere som har fulgt meg en stund har sett den før. Det har også de som kjenner meg, for den er mye brukt. Spesielt i disse dager når temperaturene er nærmere femten en million minusgrader.

_MG_8270

Vinteren 2011 var også en kald en, og det var da jeg strikket denne genseren av det fantastisk varme garnet Drops Andes. Jeg var allerede opptatt av å få bilder av strikkeplaggene min og det som da ble tatt var et iPhone-overfra-og-ned-av-halve-genseren-mens-jeg-laget-mat-bilde. For å si det sånn: det bildet ble ikke så veldig bra.

_MG_8271

Forrige uke var jeg på klubbkveld med fotoklubben på skolen, og vi fikk prøvd våre nye studiolamper for første gang. Siden jeg trives best i kulissene hadde jeg planer om å unngå å være modell, men så kom jeg til å tenke på det mobilbildet jeg engang tok av genseren jeg tilfeldigvis hadde på meg. Så da hoppet jeg i det, slik at jeg fikk noen actionbilder.

_MG_8269Hvor mye action det egentlig er i studiobilder mot en hvit vegg, kan riktignok diskuteres, men her er uansett bildene. Og ja, jeg ser at jeg har en flekk pastasaus på genseren. Må huske på å kle på meg rene klær neste gang…

_MG_8273

6 thoughts on “Actionbilder av owlet’en

  1. Tilbaketråkk: Strikkekavalkade |

Legg igjen en kommentar

