Januarstrikk

Denne genseren begynte jeg på i januar i fjor, men siden glattstrikk på pinne 3 var så himla kjedelig så tok jeg meg en liten pause på 10-11 måneder.

Nå har jeg imidlertid klart å manne kvinne meg opp til å ta den opp igjen, og den var jo fort gjort å ferdigstille når jeg først satte i gang. Manglet bare en arm, så det var jo gjort i løpet av et par-tre kvelder. Syntes i grunn genseren er veldig fin, litt stram i halsen, men ikke værre enn at det ordner seg med en runde damping. Men så har jeg blitt litt usikker da.. Kanskje jeg skal plukke opp vrangborden og strikke den om til tunika i stedet? Det tror jeg hadde blit ganske bra, og det var jo meningen det skulle bli tunika hele tiden. Eller i allefall helt til jeg ble så lei at jeg felte av i genserlengde…

3 thoughts on “Januarstrikk

Legg igjen en kommentar

