Adventskalender

Nok en gang er adventstiden her, og nok en gang er jeg totalt uforberedt.

De nye kjøkkengardinene er selvsagt for små, julestaken har forduftet sammen med resten av julepynten og julegavene er bare så vidt påbegynt. Jaja, det er ennå en hel uke til jul. Eller kanskje vi bare sier at det er 53 uker, også hopper vi glatt over jula 2013. Det eneste som er i boks er adventskalenderen. I år har jeg byttet med Brit på uformelt, og vi har sendt hverandre 5 gaver, 4 søndager og en til julaften. I dag er jeg (og sannsynligvis alle andre også) kommet til 3 søndag i advent, og det er tid for  ny pakkeåpning. Jeg er alltid veldig spent på pakker, men denne var ekstra spesiell. Jeg klarte nemlig å beføle pakken såpass at jeg skjønte at det var en bok inni! Og bok fra strikkedame kan jo umulig slå feil. Og gjett hva!? Det er en bok jeg har ønsket meg lenge! Og i tillegg til boken fikk jeg en hærlig, hjemmestrikket oppvaskklut og en (sannsynligvis ikke hjemmelaget) oppvaskbørste, i tillegg til litt bomullsgarn og en oppskrift på kluten. Tusen takk, Brit! Dette slo virkelig an!

photo-2

Legg igjen en kommentar

