Gave til rimelig kule mannfolk

Klokken er i skrivende stund nesten halv syv en søndagsmorgen. Og jeg er våken?! Og ikke på nachspiel? Jaja, sånn er det med eksamenstid. Ikke at jeg har stått tidlig opp for å lese, å nei du, jeg har sittet oppe å strikket hele natten! For av en eller annen grunn er eksamenstiden veldig inspirerende, og jeg er overinpsirert til å gjøre alt mulig annet enn å lese relevant fagstoff😛
En nylansering kom i butikken i dag og en til kommer i løpet av de nærmeste dagene. Ikke ofte det er så tett mellom nyhetene hos meg. Denne gangen er det lego-slipsnåler som er lagt ut.

DSC_0303

Tenker dette er den perfekte julegaven til noen mannfolk? Min lillebror på 21 år mente at de kom til å bli vanskelig å selge fordi «man må jo være rimelig kul førr å kunne pulle den der off, liksom».

Vi får se. Jeg har trua, og mistenker at det er flere kule mannfolk der ute en lillebror hadde regnet med😉

Legg igjen en kommentar

