Teststrikkere søkes

Jeg har nå funnet tak i 3 fantastiske teststrikkere. Mønster vil bli lansert så snart i løpet av et par-tre uker🙂

Jeg søker teststrikkere til min nye Maiken-hals. Halsen er strikket av Drops Karisma på pinne 5, men du må gjerne bruke et annet garn. Mønsteret er norsk, med diagram. Det jeg trenger er noen som kan strikke gjennom mønsteret og se etter feil og muligheter til forbedringer. Du bør være ferdig med strikkingen til 20. november, men jeg er fleksibel🙂

Om dette er noe som høres interessant ut, så kan du hyle ut, enten i kommentarfeltet eller ved å sende meg en mail: e.bjornaa@gmail.com.

Om du ikke ønsker å teststrikke, men vil ha beskjed når mønsteret er utgitt kan du også sende meg en mail eller legge igjen en kommentar på dette innlegget🙂

DSC_0181 DSC_0183 DSC_0185 DSC_0187 DSC_0189

2 thoughts on “Teststrikkere søkes

Legg igjen en kommentar

