Flettegalskap

For et par dager siden la jeg ut en liten smakebit på mitt siste prosjekt. Jeg tviler på at det var mange som ble overrasket over at jeg hadde et prosjekt med masse fletter på pinnene. Er jo blitt helt flettegal, jo! I går kveld ble jeg i allefall ferdig og i dag har jeg tatt bilder. Jeg har alltid syntes det å ta bilder av prosjektene mine er veldig morsomt, og etterhvert har jeg funnet min måte å gjøre det på. Selv om jeg skulle ønske jeg kunne ta flere bilder med modell så mangler jeg en modell/fotograf til å hjelpe meg med det. Så da får prøvedukka jeg var frekk nok til å rappe med meg fra gamlejobben duge. Men hvit bakgrunn.

DSC_0151Første gang jeg skrev mønster så fikk den vesle babykjolen navnet Agnes etter min bestemor. Denne gangen er det min farmor som må beæres, og luen bærer navnet Else. Mønsteret er skrevet ned og sendt over dammen til et par damer for teststrikking og korrekturlesning. Etterhvert blir nok mønsteret lagt ut for salg også, skal man se🙂

2 thoughts on “Flettegalskap

  1. Veldig fin lue. Gleder meg til mønsteret på denne kommer. Jeg liker også å ta bilder av strikkeprosjektene mine. Prosjektete er ikke ferdig før det er fint fotografert synes jeg. I morgen skal jeg ut en tur for å ta bilder av to babyjakker. Ønsker deg ei kjempe fin helg🙂

    Lik

Legg igjen en kommentar

