«What does the fox say?»

De aller fleste av dere har sikkert fått med seg youtubehit’en «What does the fox say?». Tullefilen til Ylvis har blitt kjempestor og gutta selv skal (eller har vært?) på besøk hos Ellen DeGeneres mens den amerikanske TV-kanalen Fox, som blant annet står bak Simpsons og Glee, har laget en reklamesnutt på hele ett og et halvt minutt med nettopp denne sangen. For ei stund siden leste jeg faktisk en sak i en eller annen norsk avis med enforsker som utalte seg om hva reven egentlig sier!

Jeg har gått og nynnet på denne sangen i store deler av forrige uke og når helga kom fant jeg ut at jeg bare måtte strikke meg en lue. Som sagt så gjort. Bilder ble delt både her og der på facebook og sendt til et par strikkevenner, og de fleste svarte sånn circa det samme: «Dritkult! Har du mønster?»… Og da har man jo selvsagt ikke noe annet valg enn å skrive mønster.

Du kan finne mønsteret enten på EPLA eller på RAVLERY.

 

Om du vil strikke luer og selge etter dette mønsteret er det helt i orden så lenge jeg som designer blir kreditert. Også syntes jeg det er utrolig artig å se bilder av produkter laget etter mine mønstre🙂

2 thoughts on “«What does the fox say?»

  1. Kjempekul revelue! Mye jobb med maskesting da, og det er ikke helt min sterke, derfor blir det nok ingen rev på meg. Men all ære til deg som får det så fint!! Jeg går også og nynner på sangen, og bryter plutselig ut i en wapa pa pa papa paaa…. Morsomt!

    Lik

Legg igjen en kommentar

