Nålefilting, toving og total panikk

Endelig helg, og her skal det strikkes votter i helgen! Nærmere bestemt tovavotter – for jeg har nemlig lært meg noe nytt i dag – nålefilting. Jeg tror iallefall jeg fikk det til. Jeg er av den type menneske som er såpass sikker på at jeg kommer til å feile at jeg venter litt vel lenge med å prøve. DSC_0142

Hvor galt går det ann å nålefilte, spør du? Kanskje vottene ender opp som en stor, sammentovet klump. Eller det fine hjertet bare hadde blitt en ball. Eller kanskje jeg stikker meg i øyet med nåla… Vel, ingen av delene skjedde. Derimot fikk jeg et resultat som foreløpig ser ganske bra ut. Nå skal jeg ikke påstå helt bombastisk at prosjektet var 100 % vellykket før vottene er ferdig med å svømme rundt i den nye vaskemaskinen, som for alt jeg vet herper vottene og spyr dem ut i opprekksgarn etterpå… Neida, jeg har allerede kjørt de en runde på 40 grader, og nå er de igang med runde to. Tror nok jeg har vært så heldig at jeg har fått meg en veldig snill og flink vaskemaskin🙂 DSC_0143Hvis resultatet av disse, og de to andre ensfarvete jeg lage, blir så bra som jeg tror det blir, så kommer resultatet både her og på butikken min i løpet av helgen🙂

DSC_0144

Jeg har forresten fått meg facebook-side også som jeg håper du vil titte innom🙂 en finner du her🙂

3 thoughts on “Nålefilting, toving og total panikk

Legg igjen en kommentar

