Agnes – nå også på norsk

Noen av dere husker kanskje denne kjolen?

Mitt første selvdesignede mønster, som fikk navnet Agnes, etter min kjære, vakre bestemor. Siden jeg selv har lært å strikke ved hjelp av youtube og engelske blogger har det seg slik at det letteste for meg er å skrive oppskrifter på engels. Nå har jeg imidlertid prøvd å oversette denne til norsk. Mønsteret er gratis og lastes ned som pdf enten fra ravelry eller under «mønster»-fanen her på bloggen min. Mønsteret er forresten også blitt oversatt til italiensk, om noen skulle føle for å strikke på italiensk😛

8 thoughts on “Agnes – nå også på norsk

    • Hei!

      Takk for tilbakemeldingen!
      Jeg har strikket denne kjolen i et polsk garn med et rart navn, men med nærmere research ser jeg at Dale Falk er mer likt det polske garnet enn Karisma. Jeg har endret garnet i oppskriften🙂
      Igjen: takk for tilbakemeldig! Håper du sier ifra om du ser flere merkverdigheter🙂

      God helg

      Lik

Legg igjen en kommentar

