Nye mariusluer

Prøver meg på noe nytt i dag og blogger fra iPhone… Så får vi se hvordan resultatet blir😛

Det jeg tenkte å vise dere i dag er de to nyeste mariusluene jeg har strikket. Begge er i fargene marine og hvitt, for mange liker jo de originale fargene best…

20130413-181609.jpg
Denne gangen var jeg også så heldig og få bruke min vakre venninne Wanja som modell! Tror jeg blir å spørre henne om å være luemodell flere ganger også!

20130413-181805.jpg

Luene ligger til salgs på min eplabutikk, men det er også mulighet for å kontakte meg gjennom Facebook-siden min🙂 Også blir jeg veldig glad for alle nye facebook-følgere😉

2 thoughts on “Nye mariusluer

  1. Så flotte mariusluer du strikker! Jeg har ikke helt teken på mønsterstrikk, det blir enten for stramt eller for løst. Men øvelse gjør kanskje mester? Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min!

    Lik

Legg igjen en kommentar

