Votter til Lillebror

Min lillebror er i grunnen ikke så liten lenger. Han er vissnok 16 år, forteller han selv. Og ikke bare er han blitt stor, han har faktisk blitt en ganske okei gutt også. Sånn bortsett fra at jeg ikke har fått bilder av vottene på han, da… Uansett: Hørt om Hoodie Allen? Nei, ikke Woodie, men Hoodie? Ikke det nei. Det er en ganske ukjent amerikansk rapper på 24 (google han – han er kjekk, han). Min kjære store lillebror digger Hoodie. Så når han kom med kladdede vottediagrammer fra moren til en kompis og skulle ha meg til å strikke votter med en logo og masse rare navn regna jeg med det handla om den tidligere nevnte kjekkasen. Så jeg strikka Hoodie-votter til lillebror, og brukte #HoodieAllen både på Twitter og Instagram. Bare for å finne ut at denne logoen og disse navnene ikke har noe som helst med verken Hoodie eller Woodie og gjøre… Så nå vet jeg ikke lenger hva jeg har strikka, og jeg merker at jeg begynner å føle meg gammel som ikke klarer å følge med på hva som er «in» på ungdomsskolen… jaja, jeg fikk i allefall en stykk meget fornøyd lillebror, og det er egentlig godt nok for meg, det🙂

3 thoughts on “Votter til Lillebror

Legg igjen en kommentar

