Tova votta

Når jeg først er igang med toving (og i tillegg hamstra garn til formålet) så måtte jeg jo prøve meg på votter også! Og resultatet ble overraskende bra, i allefall når jeg tenker over det faktum at jeg ikke har brukt noen oppskrift! *stolt*

DSC_0031DSC_0031Vottene er strikket av Safirgarn fra Sparkjøp på pinne 6 og når de kom ut av vaskemaskinen viste det seg å være perfekt damestørrelse! Det blir garantert flere par (par nummer 2 er allerede av pinnene), men jeg tenker at de er jo litt kjedelige? Så visst du har forslag til hvordan jeg kan pynte disse, så må du skrike ut🙂

2 thoughts on “Tova votta

Legg igjen en kommentar

