Tovede firkanttøfler i lange baner

Jeg tror jeg har fått en ny dille! Etter at jeg skrev det forrige innlegget mitt ble det kjøpt inn mer mor aase og strikket flere par tøfler. Jeg har funnet ut at firkanttøfler er perfekt TV-strikking, og siden det var tilbud på Sparkjøp bestilte jeg likegjerne 5 kilo safir, jeg… Håper det går mye spennende på TV fremover!

DSC_0023

Så dere er herved advart: Jeg kommer nok til å bli den mest enssporede hobbybloggeren i hele Norge.. Eller, det spørs hvor lenge denne dilla sitter, jeg har jo allerede lagt opp til en kjole til meg selv (jess, endelig) og planlegger å legge opp til 2 jakker også… også trenger jeg nye sokker og et sjal ville jo ikke vært å forakte… ja, også trenger jeg en lue og har et pledd på pinnene…Kanskje det blir litt varisjon likevel?

DSC_0026

5 thoughts on “Tovede firkanttøfler i lange baner

Legg igjen en kommentar

