Godt nytt år!

Hei, alle sammen, og godt nytt år!

2012 ble avsluttet med et kreativt tørke på nesten ti måneder. Det eneste som ble strikket i november var en halv lue. Den ble rekket opp på nyttårsaften fordi jeg var drittlei hele lua😛

Det nye året starter imidlertid bra! Jeg har fått inspirasjonen tilbake og er igjen der at jeg har omentrent en million prosjekter på pinnene. Råhærlig er det! Første fullførte prosjekt i 2013 er to par mariuspulsvanter. Det ene tenkte jeg at mamma skulle få, siden hun er så snill og god (og dette er ikke smisk – hun leser ikke bloggen min, hun bare spionerer alle andre plasser :P). Det andre paret ligger til salgs på epla-butikken min. De er selvsagt strikket i 100 % ull, og jeg lurer på om jeg ikke har nok garn til et par til. Eller kanskje jeg skal satse på et par mobilvesker med mariusmønter i stedet?

DSC_0002

4 thoughts on “Godt nytt år!

    • Husker hva bloggen heter, men jeg tok utgangspunkt i et mønster som designeren har kalt for MaJius. Det er både votter og pulsvanter, og jeg lurer på om det var en ting til også. Googler du majius, så finner du det nok øverst siden🙂

      Lik

      • Jeg fant, jeg fant! Tusen takk! Det verste er at jeg har allerede mariusfarget garn liggende, så disse kommer nok snart på pinnene er jeg redd!😀

        Lik

Legg igjen en kommentar

