Autumn Leaves

Denne lille vest-saken er det perfekte eksempelet på at selv om at ting er fort gjort, så kan det likevel ta laaang tid. Ifølge mine egne ravelry-notater la jeg opp til denne 13. september 2011 og var ferdigstrikket 15. september samme året. Deretter ble den lagt unna til 30. august 2012 før den fikk knapper. Nesten ett år brukte jeg til å mote meg opp til 6 minutters knappeisying… jaja, slikt som skjer. Jeg er veldig fornøyd med denne og syntes bladmønsteret på skuldrene er helt fantastisk! Den er strikket på pinne 4,5 i 7-brødre garn, og da skjønner alle strikkere at dette gikk ganske greit unna. Siden jeg fortsatt ikke har formert meg, så ligger også denne til salgt i nettbutikken min🙂

6 thoughts on “Autumn Leaves

  1. For en nydelig liten sak!🙂 Hælle! Angående det at noen enkle ting kan ta grusom lang tid… Jeg forstår veeeeldig godt hva du snakker om… Har forresten fem knapper liggende på kjøkkenbenken og til og med tråden ferdig tredd i nålen… Det burde ikke være mulig…😉

    Lik

Legg igjen en kommentar

