Hekledilla

En gang, for noe som føles som veldig, veldig lenge siden var jeg på strikketreff i Bergen. Og selv om det kalles et strikketreff så får man lov til å gjøre andre ting også, som for eksempel og hekle. Og selvsagt hadde jeg veldig lyst til å hekle, problemet var bare at jeg ikke fikk til. Ikke i det hele tatt. Men litt har man lært av å jobbe med kundeservice: her ser vi ikke problemer, men utfordringer! Og utfordringen den tok Renate. Og jeg vet ikke om jeg egentlig kunne det fra før eller om jeg traff på verdens beste lærer, for 5 minutter senere hekla jeg som besatt, og har gjort det siden. Riktignok har jeg ikke vært like besatt hele veien, men det har virkelig blitt noen sjal, skjerf, pulsvanter og pledd (okei, bare 2 pledd da, men de var stooore!). Nå har jeg igjen dratt frem heklekroken og koser meg med den i strikketørka. Bare nå i helgen har det faktisk blitt et par nye krasjoner:

One thought on “Hekledilla

Legg igjen en kommentar

