Jeg har fått meg en ny venn…

Nemlig symaskina! Begynte i forrige uke og leke litt med symaskina, og bestemte meg for å sy noen pannabånd. Etter et par forsøk som endte mer opp som hårstrikk til meg begynte jeg heller å sy disse halsene. Og jeg er helt hekta! Har sydd 11 stykker, hvorav 6 har kommet seg gjennom nåløyet mitt. Kan jo være litt kritisk til seg selv av og til, måvite! Noen av disse er planlagte gaver, en har jeg beholdt selv og 2 ligger i butikken. Men følg med! Det kommer nok garantert flere etterhvert!

One thought on “Jeg har fått meg en ny venn…

Legg igjen en kommentar

