To be frogged: Paulie

De av dere som er på forumet «uformelt» har sikkert fått med dere min syting og bæsing over denne jakken. Jakken er jo bare helt fantastisk, men jeg presterte selvsagt å blir fri for garn! Jeg er av den type menneske som alltid kjøper nok. Alltid. Om oppskriften sier at jeg skal ha 3 nøster så kjøper jeg 5. Det ender som regel med to og et halvt nøste til overs. However: denne gangen kjøpte jeg akkurat det mønsteret sa. Og denne gangen fikk jeg en krage og en halv arm for lite. Derfore blir det som skulle bli min nye yndlingsjakke å ende opp som opprekksgarn i stedet😦

Men jeg tror nok at det blir kjøpt nok garn til denne ves en senere anledning! Og jeg tror det blir samme garnet som sist: nemlig Dale Babyull! Det er deilig garn det!

6 thoughts on “To be frogged: Paulie

  1. Så utrolig kjedelig å gå tom for garn. Jeg bruker også å ta i litt når jeg kjøper garn til planlagte prosjekter. Jakken ble kjempe fin så veldig synd at du må rekke opp.

    Lik

  2. Digger de gule stripene! Kjempelekkert!
    Får du ikke kjøpt mer garn av samme type?

    Takk for søt hilsen inne hos meg!🙂
    Du får jo rørt deg litt når du er på jobb da, med å fylle på litt varer og slikt. Husker da jeg jobbet på Obs Bygg for noen år siden. Da satt jeg i kassa – hele tiden. Etter en hel sommer måtte jeg bare si opp, for jeg ble rett og slett deprimert av å gjøre det samme dag ut og dag inn (pluss at man måtte være den som tok i mot all kjeft og dritt). Håper folk er mer ordentlig mot deg på butikken din!🙂

    PS Når du legger igjen kommentar hos meg, så er det lenken til den andre bloggen din som dukker opp der. Bare så du vet det.🙂

    God helg!

    Lik

    • Får ikke tak i samme innfarging. Har prøvd å sammenligne med en annen, men det gikk ikke så bra, var for stor forskjell, så da blir det ny. Heldigvis er det bare glattstrikk da, så det går radig unna til TV-tittinga🙂

      Ordentlig og ordentlig. Jeg er vant til vanskelige kunder jeg😛
      Men jeg jobber heldigvis ikke så mye i kassa da, der er jo ALLE de vanskelige innom😛

      Og! jeg har fått lagt inn sånn redirect-greie på blogspot-bloggen nå, så skal jeg prøve å finne ut hvorfor det blir linket dit når jeg kommenterer hos deg (er jo aldri pålogget det google-kontoen heller). Tusen takk for at du sa fra!

      Lik

      • Kanskje det er noe som bare hang igjen? Aner ikke jeg. Jeg klikket på nicket ditt og havnet på den bloggen om Krakow og reisene dine. Men nå ser det ut til å være hobbybloggen som dukker opp. Skal følge litt med jeg.🙂

        Lik

      • PS Nå kommer hobbybloggen opp her på wordpress, men i epostvarslingen kommer bjornaa-bloggen. Noe med innloggingen, kanskje? Jeg klikker jo likevel ikke på lenken i eposten.🙂

        Lik

Legg igjen en kommentar

