FO: Wood Hollow

I august hadde jeg et lite strikketørke og da er det bare en ting å gjøre: legge opp til noe nytt, som er smått og morsomt å strikke. Denne gangen falt valget atter en gang på Wood Hollow Hat. Siden jeg er fantastsik dårlig på å legge inn notater på raverly, så glemte jeg selvsagt av at jeg har måtte strikke 5 repetisjoner av mønsteret tidligere for å få en passelig lue.  Denne gangen var jeg litt usikker, men siden jeg ikke hadde skrevet noe annet noen plass så fulgte jeg bare mønsteret. Dermed ble selvsagt luen for liten… så da havnet den i epla-butikken min, så strikker jeg med heller en til ved neste strikketørke🙂 Og for de som måtte lure er denne strikket på pinne 4mm i Cascade 220.

3 thoughts on “FO: Wood Hollow

Legg igjen en kommentar

