Nytt prosjekt: decopage

Sambo er råimponert over at jeg fremdeles er strikkeinteressert over to år etter jeg begynte. Jeg har vært innom veldig mange hobbyer uten at noe av det ble noen langvarig dille. Helt til jeg begynte å strikke.. Men selv om jeg elsker å strikke så må man av og til prøve nye prosjekter og denne gangen var det decopage som fristet. Så da ble det bestilt inn lim, lakk og papir, også ble sambo sendt på flisekomagniet. Resultatet ble tre sett med glassbrikker. Det ene settet beolder jeg selv, men de to andre kan du finne i epla-butikken min🙂

2 thoughts on “Nytt prosjekt: decopage

Legg igjen en kommentar

