Fotostudio på kjøkkenet

Som noen av dere kanskje har fått med dere, har jeg åpnet eplabutikk, hvor jeg selger en del av det jeg lager. Det er lenge siden jeg bestemte meg for å prøve å selge litt, men så tok det jo litt tid å komme i gang da. Butikken ble i allefall åpnet i juli, og siden det har jeg ikke hatt ett eneste salg. Ikke så veldig rart, kanskje, med tanke på at i mesteparten av landet er det faktisk plussgrader i både juli og august og jeg la ut kun ulltøy til salgs… Uansett: Siden mandag har jeg hatt to salg! Det er skikkelig moro og veldig spennende i tillegg til at det selvsagt er råinspirerende. Motivasjonen er i tillegg helt på topp og dermed ble kameraet dratt frem og kjøkkenet «bygget om» til fotostudio. Nå gjenstår lett fotoredigering, og en haug med produkttekster. Mistenker at noen blir sittende våken hele natten😉

4 thoughts on “Fotostudio på kjøkkenet

  1. Salg er supert for motivasjonen! Jeg gjorde faktisk et salg nå i helga jeg også. Det gjelder bare å markedsføre, fortsette å ta flotte bilder og skrive gode tekster, og å produsere nye flotte ting. Kan ikke gi opp. Jeg husker jeg gjorde to salg på rappen ikke lenge etter jeg åpnet butikken, og så tok det nesten et halvt år før det ble salg igjen. Når motivasjonen er på bunn, så skal vi heie på deg!🙂

    Lik

Legg igjen en kommentar

