2 «nye» sjal

Jeg tenkte at jeg skulle begynne å vise frem litt av det jeg har strikket i det siste. Det er nemlig ikke så rent lite det, men jeg har visst ikke vært så flink til å skryte. Jeg er ikke så glad i å gjøre ting etterhvert, så da ender vi opp med at det meste, inkludert bildetaking av strikkeprosjekter blir tatt i skikkelig skippertak. Nå har jeg hatt et sånt skippertak, men jeg har ingen planet om å vise deg alt på en gang, noe må jeg jo spare til senere i uken😉

I allefall her er to av sjalene jeg strikket mens jeg var i Polen🙂

30 diamonds

Pinner: 4mm
Garn: Wollmeise
Mønster: 30 diamonds shawl av Maria Olsson
Mer info på min ravelry prosjektside, for spesielt interesserte🙂

Frangipani

Pinner: 4mm og 5,5 mm
Garn: Tulliball klem
Mønster: Frangipani av Kitman Figueroa
Mer info på min ravelry prosjektside, for spesielt interesserte🙂

One thought on “2 «nye» sjal

Legg igjen en kommentar

