Heiafestivalen 2012

Denne helgen har jeg vært på den fantastiske Heiafestivalen. Kamera var selvsagt med, og endelig fikk jeg muligheten til å teste det nye objektivet mitt! Siden jeg har hatt jobb på butikken i helgen, hadde jeg ikke mulighet til å overnatte på festivalen i år, så jeg endte opp med å kjøre frem og tilbake mellom Tromsø og Heia, men det var absoltt verdt det, selv om det er nermere 10 mil hver vei. Mange av dere vet sikkert at jeg er en del rundt omkring på festivaler og konserter, men Heiafestivalen er absolutt en av de desidert beste. Stemningen er fantastisk høy og avslappet på samme tid, og selv om festivalen er utendørs i Nord-Norge trenger man ikke bekymre seg for å fryse. Området er har nemlig flere lavvoer med fyring i hvor man kan sette seg ned og varme kalde tær litt mens man koser seg med ølen eller vinen sin.  Det er både bar (selvsagt) og matsalg, hvor man kan få seg en pølse, burger eller hva med pita med reinkjøtt? Det selges også litt samiske souvenirer på området til nesten latterlig lave priser. Blant annet hadde de en råfin jakke som jeg forelsket meg totalt i, men desverre hadde de ikke min størrelse. Og det beste av alt? Det er så mange som jobber der at det var aldri kø i verken baren eller matboden!

This slideshow requires JavaScript.

 

Legg igjen en kommentar

