Se min kjole

Jeg har fått meg kjole! Det er en stund siden, sånn helt egentlig, men fotografen (les: gubben) har vært ute på tur, og været har vært… vel, jeg bor i Nord-Norge…

Men, nå har vi endelig fått tatt actionbilder! Kjolen er det Ingrid Riddervold som har designet og sydd, og en ting kan jeg si om den dama: hun er råflink! Og når servicen i tillegg lett kvalifiserer til terningkast 8, så har jeg i allefall ingen problemer med å anbefale absolutt alle å sjekke ut alt det kule hun lager. Hjemmesiden og bloggen hennes finner du her, mens epla-butikken ligger her.

I just bought this absolutely amazing dress from Ingrid Riddervold. This woman is amazing! And the service I got from her.. well, wow! 

2 thoughts on “Se min kjole

Legg igjen en kommentar

