FO: Wood Hollow

Wood Hollow Hat ble bråpopulær inne på forumet Uformelt, og lettpåvirkelig som jeg er kasta jeg meg selvsagt på bølgen. Min er strikket i Cascade 220 som jeg kjøpte i Amsterdam i høst, og jeg kunne selvsagt ikke klare meg uten å ha matchende votter, så da ble det slik. Det gikk nøyaktig 200 gram på votter og lue, kanskje mest fordi jeg var fast bestemt på å ikke sitte igjen med rester. Det faktum at dusken veier omentrent det samme som en liten sebra er en helt annen sak. Og nå, siden jeg er kjempelat, så lar jeg bildene snakke for seg selv…

Wood Hollow Hat has been really popular on Uformelt for a while now, and ofcourse I couldn’t stay away from it. Mine is knitted in Cascade 22o which I bought in Amesterdam this fall. And surely I needed matching mittens! I used exactly 200 grams for both the mittens and the hat, mostly because I desided to use all of the leftover in the pompom. The fact that the pompom has the weight of a small zebra is a totally different story! And since I kinda is feeling lazy today I’ll just show you the pictures now…



8 thoughts on “FO: Wood Hollow

  1. Åh – de ligger i mine favoritter på ravelry! Så utrolig flott settet ditt ble!!! Nå fikk jeg enda mer lyst til å strikke det! Takk for inspirasjon:) Ha en god dag videre.

    Lik

  2. Så kult sett i kjempefin farge. Jeg tiltrekkes alltid av blåtoner. Jeg syns det er så fint, men jeg kler det særs dårlig… Det er vel noe med at man vil ha det man ikke kan få. Er uformelt noe a la hobbyboden?

    Lik

  3. Nydelig lue og votter!
    Har å blitt fristet siden jeg har sett den flere ganger på Uformel.
    Fletting er litt skummelt så har ikke kastet meg på bølgen.

    Lik

  4. Tilbaketråkk: Strikkekavalkade |

Legg igjen en kommentar

