Lite strikketid, men mye kos

Det er helt utrolig hvor fort dagene går for tiden! Og det som er enda mer utrolig er at jeg ikke føler jeg har dårlig tid heller, jeg har bare så veldig mye moro for tiden! Warszawa er en helt fantastisk by, og jeg er så glad for at jeg valgte å dra nettopp hit. Jeg har blitt kjent med masse nye herlige folk og stort sett hver kveld tilbringes sammen med venner og nye opplevelser: vi har vært og sett slottet, vi har sett diverse parker, vi har opplevd en hel haug med barer og sannsynligvis står det snart en tur til Krakow på planen! Også har jeg fått shoppa da! Men det gjør jeg stort sett alene, men det er bra deilig å være norsk i Polen altså!Dessverre blir det tatt alt for lite bilder fra min side. Presterte selvsagt og glemme kompaktkameraet i Norge. Ikke for det, det hadde nok ikke hjulpet om jeg hadde hatt det med, for jeg glemte hvor jeg la laderen til det for rundt et år siden… Kunne selvsagt ha kjøpt ny lader, men tror kanskje jeg liksesågjerne kan kjøpe meg et nytt kamera med de portotakstene det er for å få det gamle hit.

Det sykeste av alt er egentlig at det blir såpass lite strikketid som det blir, og ikke minst at jeg har såpass lite abstinenser som jeg har. Kommer vel av at jeg ikke har TV heller, og da har jeg jo ikke noe og glane på mens jeg strikker. I går derimot, da ble det litt strikking, for da var jeg nemlig på besøk hos Sommerfuglen. Har bare møtt henne en gang før, og da bare i noen minutter, så jeg var litt spent på hvordan det ville bli å tilbringe dagen sammen. Men gjett hva? Det var helt fantastisk! Er lenge siden jeg har møtt noen som jeg har trivdes så godt sammen med fra første øyeblikk! Og at det ble strikketid gjorde det bare ekstra koselig! La opp til Stripe Study av Veera Välmimäki på toget på vei utover, og jammen ble det strikket noen striper også. Jeg har bare en klage på dagen: tiden gikk så alt for fort! Jeg håper på at vi klarer å gjenta dette, og jo før jo heller, selv om det er et lite stykke å reise.

2 thoughts on “Lite strikketid, men mye kos

Legg igjen en kommentar

