FO: Marlene

Til jula 2010 var jeg selvsagt med på en runde med hemmelig julevenn på ravelry. Pakken jeg fikk til julaften kom fra ei koselig dame fra forumet Uformelt. Jeg kan fortelle at denne dama hadde lest ønskelista mi! Jeg fikk nemlig et nøste Tulliball &Råll, i en vakker, vakker lillafarge…

Det er bare et problem med slikt luksusgarn: Jeg vil jo ikke sløse det bort på et uperfekt prosjekt, så garnet ble liggende, og liggende og liggende og vente på de perfekte sokkene. Og så fant jeg dem! Marlene, designet av Cookie A (just have to love her), strikket på pinne 2,5mm i verdens vakreste tulliball!

3 thoughts on “FO: Marlene

Legg igjen en kommentar

