FO: Owlet

Noen av dere husker sikkert ugle-genseren jeg strikka til meg selv?

Jeg nevner den i allefall ofte, men det er bare fodi jeg elsker den! Nesten så masse at jeg tror jeg skal strikke meg en til!

Får utrolig mange kommentarer på den, og måten innsvingen er i ryggen på gjør at den bare har en utrolig fin passform! Også er den fiiin da!

Derfor er det kanskje ikke overraskende at jeg nå har strikket en til, den gangen i barnestørrelse. 1 år for å være eksakt. Det gikk med 4,4 nøster nepal, hvorav fire ble kjøpt på Drops-salget, mens det femte kom i posten fra ei flott dame som reddet meg midt i garnmangelen!

 

4 thoughts on “FO: Owlet

  1. Jeg liker også godt det mønsteret. Strikket en til sønnen min, men han nektet å bruke den, sukk. Kanskje jeg heller skulle lage en ny til meg selv.
    Kjempefine begge dine gensre. 😀

    Ønsker deg en god helg.

    Lik

Legg igjen en kommentar

