FO: Rendezvous

Dette er kanskje det vakreste jeg noensinne har strikka! Riktig nok mye strev med mønsterstrikk både på retta og vranga og masse surring på garnet, men det er så absolutt verdt det! Rendezvous (som jeg endelig har lært meg og skrive rett, tror jeg) er designet av LilyGo, som også har mange andre fine sjalmønster!

Og sjekk den fine fargen da! Strikket i ekte Wollmeise, som jeg endelig har fått prøvd etter at jeg fikk det i julegave fra en fantastisk jente fra forumet Uformelt! Kanskje blir dette den dyreste (for meg) gaven jeg noen sinne har fått (nest etter bil riktignok), for jeg mistenker at det kan komme flere små meiser inn i mitt hus!

9 thoughts on “FO: Rendezvous

  1. Skikkelig fint Rendezvous du har strikket! Jeg er også fan av Lily sine mønstre og har strikket Rendezvous og heklet Piquant, samt Lace Sleeves Sweater. Skal i gang med Mystery KAL’en hun skal arrangere i februar – blir du med?🙂 Forresten – du burde prøve garnet til LilyGo også, flotte farger og mykere enn meise-garnet syns jeg.

    Lik

Legg igjen en kommentar

