DUGG midt i sjaldillaen…

2012. Nytt år, nye muligheter. Nye muligheter til å hoppe på alt for mange alonger jeg ikke blir å klare å følge opp… Sjaldilla, som selveste frk. Badegakk står bak, tror jeg likevel ikke det blir noe problem å henge med på. Jenta har allerede funnet frem masse flotte mønstre, og vi er bare i januar!

Og siden vi andre er så utålmodig og gakken er så snill, så tjyvstarta vi alongen allerede i desember. Jeg har altså ikke fått begynt på januarmønsteret, siden jeg enda holder på med desembermønsteret Rendezvous (skrives det sånn, tro?)

Men, så over til poenget. Jeg har selvsagt ikke nøyd meg med å melde meg på sjaldilla… Også DUGG har jeg planer om å prøve å følge. Flotte Amylin har påtatt seg oppgaven med å prøve å hjelpe og motivere oss håpløse garnavhengige mot et lettere liv… Lageret på 10 kilo skal slankes (ha-ha! Sannsynlig *selvinnsikt*), og det går veldig sakte med tyyynt sjalgarn. Derfor kastet jeg meg runt og strikket Capucine i går kveld. Ja, for den ble faktisk strikket på en kveld, av 200 gram hubro på pinne 5,5… Og du og du så tungt det er å strikke på lyktestolper med tau! Tror jeg har fått enorme overarmer *stramme og peke*

 

Menne, altså, særiøst! Sjekk den kule lua!

 

Vil du se duskene?

 

One thought on “DUGG midt i sjaldillaen…

Legg igjen en kommentar

