Regnskapsavslutning 2011

Strikkeåret 2011 har i grunnen vært utrolgi bra.

Hele 58 ferdige prosjekter har kommet av pinnene her i huset! Og da har jeg faktisk fått meg et par gensre og en kjole også, så det ekke bare småtterier dette nei!

At det hadde blitt endel pulsvanter var jeg ganske så klar over, men at det ikke var flere votter overrasket meg ganske så mye… Sannsynligvis er jeg ei sinke og strikke votter ettersom det føles som om jeg alltid har hatt et par på pinnene… Og når har jeg strikket 9 par sokker egentlig??? *undres*

Siden jeg elsker diagrammer så har jeg selvsagt også laget en oversikt over hvilke farger som er mest populær i sofakroken min:

Overraskene nok er det et ganske stort rosa felt her…

En annen ting som har overrasket meg mens jeg har leka med statistikker er at det er utrolig hvor stor forskjell det er på hvor mye jeg strikker måned for måned… Siden jeg ikke syntes at gram er særlig representativt for hvor mye det har blitt (er jo forskjell på lace og chunky, liksom), er den neste (og siste) statistikken oppgitt i meter.

Her kan vi jo konkludere med at eksamenstiden november/desember startet ganske bra (sånn skolemessig) også gikk det vist adundas… Men jeg ble ferdig med julegavene da!

Totalt har det blitt strikket 14 845 meter eller 7,5 kilo her i år…

Også må jeg selvsagt vise frem resten av prosjektene mine!

Og nå! Til den spennende delen!

*trommevirvel og fanfare*

PRISUTDELING!

Mest frustrerende prosjekt: Swallowtail Shawl (som blir blogget på nyåret) nupp, nupp, nupp!

Årets nye teknikk: Dobbeltstrikking!

Årets beste plagg: Owls

Årets dille: Fetching, som jeg har strikket ni par av…

Årest største prosjekt: Heklet teppe i bestemorruter som bestemor fikk til jul… Av en eller annen grunn har jeg ikke tatt bilde av det, men det blir nok blogget etter neste besøk hos bestemor… På samlebildet over de beste prosjektene under her er det dog bilde av en enkeltrute🙂

Da gjenstår det bare en ting…

Å ønske alle mine lesere et riktig godt og kreativt 2012!

5 thoughts on “Regnskapsavslutning 2011

  1. Så gøy å se alt du har strikket i 2011! Det er litt av en produksjon! Så gøy med statistikker også! (For de som skjønner sånt=P) Ønsker deg og dine en fantastisk feiring og et like fantastisk og selvfølgelig kreativt nytt år!

    Lik

Legg igjen en kommentar

