Verdens kjedeligste prosjekt

Det er første desember i dag, og jeg har åpnet 1 av 24 kalenderpakker fra samboeren. Det er skikkelig rådeilig å ha slike små daglige gleder nå på denne tida. Jeg har enda 3 eksamener igjen og jula føles milevis unna. Ikke har det blitt pyntet noe mer enn en enslig adventsstake heller, og jeg blir vel neppe å gjøre det heller… Tror til og med jeg dropper å vaske før jul i år… 

Og på strikkefronten sliter jeg med å ferdigstille. Ikke at jeg sliter med å legge opp nytt da… Jeg tror aldri jeg er så kreativ som det jeg er når jeg egentlig burde sitte med nesa langt nedi noen vanvittig tørre investeringsbøker…

Mitt siste prosjekt har jeg sett på en eller annen blogg, men jeg husker dessverre ikke hvilken… Jeg har rett og slett klippet til 3 cm brede stoffremser, brettet dem på langs, også rullet og limet og rullet og limet…

 

Planen var at dette skulle bli et gryteunderlag, og at jeg kanskje til og med skulle lage flere, men siden dette er noe av det var enda kjedeligere enn investeringsbøkene så droppa jeg hele prosjektet halvveis. Ja, så kjedelig var det at den ble akkurat stor nok til å sette den minste kasserollen i skapet på. Veldig synd egentlig, for jeg syntes den ble veldig fin, men jeg kan garantere at jeg ikke blir å lage flere!

 

3 thoughts on “Verdens kjedeligste prosjekt

  1. Dette var orginalt og stilig! Skjønner godt det ble litt kjedelig, men veldig kjekt med et så flott gryteunderlag!

    Ang spm i bloggen min brukte jeg 2 nøster Andes.

    Ha en superfin og kreativ helg🙂

    Lik

Legg igjen en kommentar

