Pirat vest

Nå har jeg fått lagt importert hele den gamle bloggen min hit. Kjenner det er deilig å få alt samlet på en plass! Utrolig moro å lese gjennom de gamle innleggene også! Oppdaget også i dag at Ane, som vant giveawayen min i mars ikke har fått pakken, så den skal etterlyses på torsdag, så håper vi den kommer frem som en ekstra førjulsgave i allefall! For tenk, det er ikke så lenge til jul nå! *panikk*

Siden vi er inne på jul… Skulle ønske vennene mine kunne formere seg raskere, slik at det hadde blitt flere babyer å mekke ting til! Det er så utrolig mye fint til både babyer og små barn! Veeel, jeg fant ut at jeg kan ikke vente til folk får fingeren ut og begynner å… ja, dere vet… lage barn. Jeg syr og strikker barnetøy selv om jeg ikke har noen åpenbare mottakere. Det blir vel tidsnok noen som får barn…

Denne gangen har jeg faktisk dratt frem symaskinen og sydd en liten vest. Ble ikke helt fornøyd med denne, plagdes veldig med skuldrene og resultatet ble ikke helt fint. Ikke fikk den knappehull heller, siden jeg ble lei før jeg kom så langt… Men samtidig så er dette både det første jeg har sydd uten oppskrift og det første såpass avanserte plagget jeg har sydd. Den neste blir perfekt!

 

Today I’ve imported my old blog into this one. It’s really good to get it all gathered in one place! And it’s really a lot of fun reading all my old posts! I’ve also discovered that Ane, who won my giwaway in March still haven’t got the price! I guess I have to investigate this when I go to the post office on Thursday. Maybe she’ll get it as a pre-christmasgift instead.

Talking ‘bout Christmas… I just want my friends to start making babies! That way I would have more babies to make stuff to! There’s just too much beautiful to make both to babies and older children! Well, since my friends are so slow… ehrm… making babies, I’ll just knit and sew without any apparent receiver.

This time I’ve actually sewn a small west. It didn’t turn out the way I wanted, the shoulders isn’t right and when it was time to make buttonholes I was tired of the whole thing… but this is the first thing I’ve ever sewn without a tutorial and it’s my first “advanced” sewing project. I  think I’ll make another one, and that will be perfect!

2 thoughts on “Pirat vest

  1. Hei og gratulerer med ny blogg! Skal selvfølgelig følge deg videre🙂
    Vesten var kjempekul!
    Klem fra Tromsø
    Ps – Jeg vant også i din give-away men har ikke fått pakke😉

    Lik

Legg igjen en kommentar

