WIP: selbuvotter/selbumittens

I den optimale verden hadde jeg kunnet vist frem ferdig prosjekter mye oftere, men for at det skal gå må jeg nok slutte med både studier og jobb. Det går jo selvklart ikke an, hvordan skulle jeg da ha forsørget garnavhengigheten min?

Men, nå tenkte jeg at jeg skal vise dere et par bilder av de flotte selbuvottene jeg holder på å strikke. Det er andre forsøket mitt på selbuvotter, og nå begynner det faktisk å bli bra!

 

In an optimal world I could show of finished objects much more frequently than I do. To do this I’d had to quit my study and work. This is of course not possible, because I need money to support my yarnaddiction…

Since I don’t have any FO’s to show you, I might as well just show you my unfinished selbumittens. This is my second try on this kind of pattern, and I’m actually starting to get it!

Legg igjen en kommentar

