mangel på system / organizational problems

Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har prøvd å lage system i tingene mine. Drømmen er et pent og ryddig hobbyrom med masse hylleplass og benkplass. Realiteten er en helt annen…

Nå har jeg nettopp vært på en bloggrunde og sett på hobbyrom og skrivebordene til andre. Selv om min plass ikke er verken stor, flott eller oversiktlig tenkte jeg at jeg skulle vise frem litt av den.

Her er et bilde av hvordan jeg lagrer strikkeoppskriftene mine. Hvordan syrommet ser ut er det ingen som får se før det er ryddet… Ikke at man ser så mye inne der uten lysepære uansett…

I don’t think it’s possible to count how many times I’ve tried to make up some sort of system for my stuff. My big dream is a clean and organized hobbyroom where there’s lots of shelves and bench space. The reality is not quite the same…

This morning I’ve been visiting some blogs and admired hobby rooms and desks. Although my space isn’t either big, nice or overviewable, I thought to myself “I might as well just show it off!”

This is a picture of how I keep my knitting patterns stored. What my hobby room looks like, you’ll never know… at least not before I’ve cleaned it up and bought a light bulb!

One thought on “mangel på system / organizational problems

  1. Lykke til med ryddingen, skal ta fatt på mitt hobbyrom snart også. Angående A&C lua denne er fra Kirkens bymisjons kampanje, jeg fant oppskriften inne på hobbyklubbens sider.

    Lik

Legg igjen en kommentar

