Nutkin

Noe sokker har det selvsagt blitt i dvalen min. Deriblant Nutkin fra Beth LaPensee. Flotte sokker som sitter godt på foten!
Garnet har jeg fått hos Wims i hemmeligvenn-gave tidligere i år, og mønsteret fant jeg på Hesptre’s  prosjektside på ravelry.
Gud, det er fantastisk og surfe venners prosjekter!
Garnet er fantastisk å strikke med, og jeg er utrolig glad jeg hadde det med til Bergen i mai så jeg fikk nøstet det opp.
Ja, for jeg hadde det med, selv om det ikke ble strikket av det😛
Nutkin
Mønster:
Garn:
Mountain Color Bearfoot, et hærlig og eksotisk (?) garn jeg fikk av Wims tidligere i år.
Pinner:
2.5 mm

4 thoughts on “Nutkin

  1. Nutkin er så fine, og det var herlige farger.

    Litt «morsomt» å bloggsurfe midt i fellesferien, omtrent ALLE viser fram pulsvarmere og ullsokker. Det sier vel litt om sommertemperaturene i år. Jaja, sommer er det uansett. :o)

    Lik

Legg igjen en kommentar

