I’m Back!

Nå begynner det å bli litt tid siden sist jeg blogget.
Nesten 2 måneder faktisk.
Noen rådet meg om at blogging skal være lystbetont, så da har jeg fulgt det og det har ikke vært mye lyst i meg på bloggefronten i det siste.
Meeen så, de siste par dagene har jeg kjent en umåtelig trang til å starte opp igjen, så da gjorde jeg det!
Egentlig så er det vel nettbruken som har vært litt borte tror jeg, for jeg har ikke lest mye blogger heller.
Men det skal jeg bruke ettermiddagen på. Gleder meg veldig til å kose meg med å titte på og inspireres av andres kreativiteter!
Så, hva har jeg gjort siden sist?
Vel, jeg har i allefall ikke sluttet å strikke.
Og jeg tror ikke jeg har nevnt det, men jeg har faktisk lært meg og hekle også!
Det var Renate som lærte meg det, og jeg har blitt helt hektet!
Faktisk så hektet at jeg har begynt på et helt teppe i bestemorruter.
Og ikke nok med det: Jeg er faktisk ferdig med teppet også.
Vel, nesten da, mangler litt trådfest. Men her er likevel en liten smakebit🙂

4 thoughts on “I’m Back!

Legg igjen en kommentar

