Leafy Fingerless Gloves

Tidligere denn uka begynte våren å komme.
O, du hærlige regnvær!
Varmt i lufta var det også, ja, hele 6 grader her hvor jeg bor.
Og best av alt: snøen begynte å smelte og alt tyda på at haugene kom til å bli lavere enn meg i år.
Lyset kom tilbake for en god del uker siden, og med mine nyvunnede plussgrader ble det faktisk hærlig å være ute.
Ja, det ble til og med mulig å bytte fra dunjakka til kåpa!

 

Inspirert av våren begynte jeg og strikke på sommerantrekket.
Ikke at det er kommet blader på trærne enda, men alt tydet på at vi bevegde oss i riktig retning:
mot sommer!
Sommer kom nok i går, tror jeg.
Da var jeg nemlig inne hele dagen og når jeg kom ut i dag var det blitt vinter igjen.
Kort sommer her nord altså, men vottene kan jeg jo spare til sommeren 2012.

Leafy Fingerless Gloves
Garn: Sandnes Sisu
Pinner: nr. 2,5
Mønster: Leafy Fingerless Gloves

13 thoughts on “Leafy Fingerless Gloves

  1. Her litt lenger sør har vi hatt skikkelig vårvær i dag og det er sååå godt! Superfine fingerlesse du har strikket. Må si jeg er imponert over hvor mye fint du strikker selv om du ikke har strikket så lenge!!
    🙂

    Lik

Legg igjen en kommentar

