Arvegods

Som mange av dere sikkert har fått med dere har jeg verdens beste bestemor.
Hun er en hærlig dame som er sinnsykt dyktig både å sy og å strikke.
Sist vi var hjemme fikk jeg titte litt i oppskriftpermen, og det gikk jo ikke så fort.
Til slutt sa hun at hun ikke blir å bruke de oppskriftene noe mer uansett,
så jeg skulle bare ta hele permen.
Og gjett om det var mye flott der!
De gamleste bladene er fra tidlig 50-tallet.
Her er et par av mine favoritter…

… i tillegg til alt det vakre barnetøyet:

Disse kjolene strikket bestemor til meg og søskenbarnet mitt.
Desverre vet jeg ikke hvor den befinner seg i dag

8 thoughts on “Arvegods

  1. Så moro å se igjen slike gamle mønster! Dette er jo lenge før min tid, men jeg husker moren mi hadde gjemt på mange slike !
    Ha en fin dag! Klem🙂

    Lik

  2. Så utrolig heldig du er som fikk så fantastiske oppskrifter av bestemoren din. De var jo knall stilige. Det babysettet var jo bare til å dåne av😀 Ønsker deg ei god helg, og håper du får kost deg masse med strikketøyet😀

    Lik

  3. Tilbaketråkk: Mønstermandag: Elgseter |

Legg igjen en kommentar

